Det er det glade vanvid at de bare ændrer så radikalt i styringen uden at informere folk om hvad der sker, eller som minimum give folk valg muligheden, så hvis man har købt deres elendige utætte kompressor og gerne vil have den tømt og strømløs så den ikke står og kører hver 5. min, ja så kan man det, men jeg fatter ikke man fjerner den gamle mulighed for dem der har købt en god kompressor der er tæt, min kører måske hver 2. eller 3. gang fyret renser, og lige som dig, så har jeg eksperimenteret mig frem til hvor meget luft jeg skal bruge under rens så det lige passer, hvorfor dælen skyde næsten en ekstra kubikmeter luft igennem?
Jeg er helt enig i det ikke er smart. Slet ikke, men omvendt er det jo heller ikke særligt smart at starte en ikke udluftet kompressor op gennem de mikroskobiske printbaner på styringen.
Jeg får tanker om den ændring der satte fyret til at kigge efter ild via lampdasonden. Det var "lidt smart" så er man sikre på folk skal købe den kostbare enhed for fyret overhovedet kan fungere.
'Nu er der jo så, i V13 i hvert fald, mulighed for at vælge om det er lysføler eller sonde der bestemmer.
Selvom en lysfæler til 125kr også er vildt i forhold til indkøb på 25 øre er det da sjovere end næsten 2K for en solde hvis folk køber den meget specielle Denso.
Og jeg har stadigt styr på min pension.