Hej.
Det virker som om at hver gang vi kommer til vintersæsonen så er der kvaler med uforbrændte piller og askeskuffen fyldes MEGET hurtigt op.
Lidt info:
Skorstensfejeren har været her for et par uger siden, jeg har renset røgvender, brænder, brandkammer, blæser osv - det hele skulle være i fineste orden.
Sidste år have jeg O2-sensor helt ude for at rense asken ud forsigtigt med lidt trykluft. Jeg har en mistanke om at den er fejlvisende og laver mere ballade end hvad godt er, så lige nu er sensoren sat til "vis"
Når jeg låser fyret på 10, 50 eller 100% i timevis så laver det fint kaffegrums, men når jeg så slår den over til automatik så den selv modulerer fra 10-100% så er der masser af uforbrændte piller efter en nats kørsel. Hvad går der galt?
Det er er 8mm træpiller fra Södra jeg fyrer med. Ikke synderligt meget smuld, men lidt viser sig da hver gang at den tømmer magasinet og fyret går i stå.
Jeg har forsøgt at vedhæfte et billede på 2 forskellige browsere og fra min Android-mobiltelefon, men jeg får beskeden "Kan ikke få adgang til upload stien for vedhæftninger!"
Et billede af de uforbrændte piller efter 2 døgns drift:
https://www.dropbox.com/s/e3vywqp9y3shoap/IMG_20211230_114438.jpg?dl=0