Så har jeg modtaget min fine nye V7 boks. Den kommer med en masse ledninger allerede monteret, men da jeg er lidt i tvivl om et par ting spørger jeg lige her
På min V6 har jeg allerede et 12 polet motorprint, men det ligner ikke 100% de nyeste 2016 print, jeg har "magn/grate" mens på de nyeste står der "comp", samt afstandsføler kan jeg ikke finde på de nyeste print, men det er på mit, og ser ud til at være monteret i ledningen ?
Er forbindelserne de samme i de nye 12 polede ledninger, som i den ældre version jeg har nu ? Eller skal jeg til at måle igennem med voltmeter for at være sikker på at jeg får monteret alt korrekt ?
Er L5-L10 100% konfigurerbare, eller er nogle specielt udvalgte til specielt udstyr ? Jeg mener at have læst at L7 skal være til semi-rens ?
1. Kan jeg bruge L5 til min cirkulationspumpe. Den ser ud til at været ført ned til motorprint er det korrekt ? Jeg tænker bare at afmontere ledningen fra den tykke 12 polet ledning, og så sætte pumpen til L5 istedet ?
2. L6 bliver til kompressor rens
3. L7 ser ud til at være til semi-rens. Det kræver vel at jeg fjerner den gamle semi-rens styring(med print i kedel) og tilslutter direkte til V7 ?
4. L8 tænker jeg at bruge til røgsuger
5. L9 tænker jeg VVB ventil på et tidspunkt.
Er dette alt sammen gyldigt, og her tænker jeg specielt på det med ny vs gammel 12-polet motor print. Forhåbentligt er forbindelserne de samme, så eksisterende blæser/eltænder/skaktføler/kondensator er de samme som på V6
Mit gamle print ser således ud.
/Jacob