Levi,
Først vil jeg sige dig tak fordi du slettede den del af dit indlæg som nok lige var personligt nok
Du vil ikke fortælle hvordan ejerforholdene er. Det betyder blot at du stadig skjuler noget. Nøjagtigt som du har gjort lige fra starten med energimontage.dk og fyrrum.dk
Det er en skam at du vælger at starte noget nyt op på sådan en fordækt måde.
Det er ikke troværdigt, nøjagtigt som dengang du bildte folk ind at KL stokeren var godkendt og måtte sælges i DK.
Og det er så her historien om Rosendahl VVS kommer ind i billedet...
Held og lykke til dig og dine hemmelige samarbejdspartnere
Jeg har intet skjult mht. fyrrum.dk og energimontage.dk - de 2 ting har intet med hinanden at gøre - det er kun dig og HS der mener der er en sammenhæng, og det kan jeg kun grine lidt af
KL-stokeren ER godkendt, og MÅ sælges i Danmark, men det kan vvs-eksperten sikkert oplyse dig meget mere om, jeg udtaler mig ikke på deres vegne, da jeg har opsagt mit ansættelsesforhold.
Hemmelige samarbejdspartnere ?, nej det er de såmænd ikke, - men hvorfor mener du, at du fortjener at vide hvem de er ? - det er dig fuldstændig uvedkommende hvem der har investeret i mit firma.
Jeg håber da virkelig ikke du sidder og sammenligner mig med Rosendal ?, er det virkelig det du sidder siger ?
Hvis det her havde været dit forum Ulrik, så skrev jeg gerne på en helt anden måde, og i en hel anden tone, - men da du tilsyneladende absolut vil det her intrigante fnidder fnadder på alle andre fora end dit eget, så må jeg melde fra, og have respekt for dette forums ledelse, - og holde mig besindig.
Jeg er sikker på at dem der følger med i denne tråd ryster på hovedet, over at du ENDNU engang er gået over stregen, og tilsyneladende ikke kender dine egne begrænsninger.