Forfatter Emne: Kedlen kører ikke som den skal  (Læst 2013 gange)

0 Medlemmer og 4 Gæster læser dette emne.

Offline Kallehave

  • Begynder
  • *
  • Indlæg: 3
  • Respekt optjent: +0/-0
Kedlen kører ikke som den skal
« Dato: Jan 04, 2021, 10:03 »
Er der andre end mig der oplever, at deres Blackstar ikke vil køre ordentligt op i temperatur efter Nytårs problemerne. Jeg kan heller ikke få mit kompressorrens til at fungere, der er konstant strøm til magnetventilen. Jeg får også en melding om at" der ikke er forbindelse til udvidelses modul"
Flemming

Offline 383CI

  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 1436
  • Respekt optjent: +55/-294
Sv: Kedlen kører ikke som den skal
« Svar #1 Dato: Jan 04, 2021, 10:10 »
Er der andre end mig der oplever, at deres Blackstar ikke vil køre ordentligt op i temperatur efter Nytårs problemerne. Jeg kan heller ikke få mit kompressorrens til at fungere, der er konstant strøm til magnetventilen. Jeg får også en melding om at" der ikke er forbindelse til udvidelses modul"
Flemming

Det er vist nærmere omvendt. Er der nogle der oplever deres V7 styring køre helt uden problemer?

Det er der sikkert, og her på siden høre vi jo fra jubelkorret hvor dejligt og nemt det hele er. Det er jo fint nok, men problemet med kompressorventilen er meget udbredt.

Jeg holder lidt øje med en V7er lige nu, den døjer også med at komme op i temperatur, så tænker der er rigtigt mange tråde om de problemer i forskellige kombinationer.

Jeg har ikke en løsning, desværre, "vi" ved jo heller ikke hvor du er henne i proceduren? 
Blackstar+ 10Kw V13 (ilt)styring, kompressorrens og diverse følere.


6,7Kw solceller 195 vacuum rør, ( Ca. 11Kw solvarme) 2*- 300L + 1*1800L akkutank  193/45 grader. (Sol)Varmeinstallation styret af Arduino Mega

Årligt pilleforbrug på 120m2 <2800Kg. / +4Kw/kg.

Offline baggadap

  • Beta tester
  • Top of the pop
  • *
  • Indlæg: 274
  • Respekt optjent: +14/-2
Sv: Kedlen kører ikke som den skal
« Svar #2 Dato: Jan 04, 2021, 12:53 »
Er der andre end mig der oplever, at deres Blackstar ikke vil køre ordentligt op i temperatur efter Nytårs problemerne. Jeg kan heller ikke få mit kompressorrens til at fungere, der er konstant strøm til magnetventilen. Jeg får også en melding om at" der ikke er forbindelse til udvidelses modul"
Flemming

Måske din udgang til komp. rens er brændt af. Kontroller den under "Manuel".
Dine indstillinger er sikkert også røget sig en tur. Har du været dem igennem?
Mvh Mathias
----
http://stokercloud.dk/dev/overmark.html
Styring V7, Samsung Galaxy Tab S, HTC One M7
Scotte 16 Kw på Alcon 6
MAFA Silo