Forfatter Emne: Status i Ølholm  (Læst 1862 gange)

0 Medlemmer og 2 Gæster læser dette emne.

Offline ErnstM

• Beta tester
  • Top of the pop
  • *
  • Respekt optjent: +4/-3
Status i Ølholm
« Dato: Jan 03, 2021, 08:27 »
Den tredje januar, status. Mit fyr "ErnstM" loopede da jeg kom hjem den 1. ved middagstid. I forsøget på at ændre årstal, endte jeg på forsiden, hvor man vælger brænder størrelse. 10kw blev valgt. Kan nu forstå, at det sætter stort set alle værdier i standard. Rigtige mænd tager ikke "backup", men græder ofte. Mit fyr er godt fem år, må jo indrømme at der har brændt godt på det sidste, men har jeg gemt de fine data jeg selv har indtastet i fyret, NEJ. Det har været noget med at gennemgå min lille sorte bog og så kikke gennem "Log". Tror at den er ved at være der igen, denne gang tages der billeder og skrives data i "den lille sorte". Når jeg kikker tilbage på fyret, mener det blev installeret den 28.11.15, og så er det første gang at jeg er i knæ med fyret. Da jeg så styringen "Loope", troede jeg styringen var stået af. Er uddannet elektriker. Eneste jeg har udskiftet, på formodning, er kondensatoren i udv. snegl. Lysføler og varmelegeme ligger stadig standby, blev bestilt sammen med fyret i november 2015. Skønt med et fora hvor der kan gives og hentes hjælp.
Hilsen Ernst Mortensen
Black Star 1016 Scotte 10kw iltstyring, energimåler og kompressorrens
Online fra fyr https://stokercloud.dk/v3/#/ernstm/main-page
Styringsversion V7
Huawei Mate 20 Lite

Årlig forbrug 5,5ton
VH ErnstM