Er der planer om en opdatering til v10, for dem der ikke bruger tablet, men kun bruger V10 displayet ?
Her tænker jeg på driftgraferne der er forsvundet i Version 10.525.
Jeg kan se nogle har fået deres grafer tilbage, men der er også mange der ikke har.
Personligt har jeg også problemer med Stokercloud, hvor min Log viser logs for 2030 øverst, så man skal scrolle 20 linjer ned for at se hvad der er sket d.d.
Hej JACstoker
Giv den lidt tid, de skal nok komme graferne.
Tjek også din hændelseslog på clouden den er fin igen, i skrivende stund er den fin for alle. Men vi rydder op en-to gange om dagen, på de der får opdateret.
Mvh. Jens
Hej Jens
Mange tak for svar.
Jeg ved godt at det hele tager noget tid før, en løsning er på plads, og jeg accepterer fuld ud den opgave i er midt i.
Jeg også var bare nysgerrig på om, hvad jeg kunne forvente over den næste tid :-)
Min log er som du helt rigtig skriver nu på plads igen, og det var faktisk det vigtigste for mig
- driftgraferne kommer når de kommer, jeg kan jo se dem på stokerCloud
Set fra min stol, syntes jeg problemet er tacklet super fint fra, jer i teamet der sidder med SW udviklingen/Support - så herfra er der kun stor ros at melde.
Sidder selv til dagligt med SW, og jeg har set eksempler på store leverandører der stikker halen mellem benene, i sådan en situation, og er ukontaktbare i uger/måneder.
Jeg kan for øvrigt tilføje, at jeg ikke har oplevet nogen form for driftforstyrrelser eller ændringer i opsætning/regulering/ydelse/forbrug efter opgradering til 10.525
Mvh John Anker