Hej Stenstrup,
Fedt med en gammel 10-trins - det var tider
Nu er jeg ikke helt med, i dit første indlæg skriver du at den kører op til 4-5 grader over setpunkt og går i pause i 90 min, hvorefter den slukker og starter op igen.
I dit andet indlæg skriver du at den slet ikke starter op efter pause...
...hvordan skal det forstås ?
Generelt skal brænderen gå i pause (hvis pausetiden er sat til noget større end 0) når temperaturen kommer 5 grader over setpunktet.
Herefter kører brænderen pause i max den tid der er specificeret og stopper herefter, eller går i drift igen hvis temperaturen kommer 10 grader under setpunkt.
Du kan læse status af sidste pausefyring under "Udvidet menu" >> "Pause menu" >> "Pause status".
Nu kan din styring gemme din egen setup og nulstilles til fabrikssetup (ganske smart
).
Du kan hente din egen gemte setup (hvis du altså har gemt den) ved at holde SET-knappen inde når du sætter strøm til, eller nulstille til fabriks setup ved at holde NED-knappen inde mens du sætter strøm til.
Hilsen
Michael
Jo men det starter slet ikke op efter pause fyring overhovedet. Kedeltemp falder og falder uden der sker noget. PAUSE - AFBRUDT skriver den på skift i displayet. Jeg har vejet piller af flere gange, og fyret er lige renset. Det bliver det en gang om ugen.
Hvordan var det med nulstilling af styring?? Er det bare at slukke eller skal der gøres noget. Det er jo nok noget med reguleringen der er for langsom, men da jeg jo ikke kan stille disse på min biocomfort er det jo lidt svært at vide......