Hvornår opretter i en service liste man kan skrive sig på til et tekniker besøg på NBE´s regning?
Mit anlæg kører nødtørftigt, med et internet som ikke fungerer længere. Derudover er min cirkulationspumpe også død. Jeg venter på et svar.
Jeg kan selvfølgeligt ikke svare på hvornår NBE`s folk kommer og rydder op, men umiddelbart vil jeg tro det kommer til at ske omkring årsskiftet. 1974/1975!
Der er flere der døjer med cirkulationspumperne ikke virker mere. Styringen har smidt udgangen, så skal sættes op igen.
Jeg tjekkede lige min naboen fyr. Det er en V7 uden net. Den køre, men det tyder på den også har smidt nogle indstillinger, sådan som asken ser ud. Pillerne er slet ikke brændt men ligger og ulmer i bunden af kedlen.
Et serviceeftersyn er ikke en garanti for andet end du, normaltvist, får tømt baglommen. Service og indkøring her var en rengøring til 1600kr. og et tryk på start. For leden kiggede jeg på et fyr der, fordi temperature var sat skævt i forhold til hinanden, låste på VVB drift, så stod huset uden varme. Efter service!
Et andet der bøvler lige nu går ud flere gange i døgnet. Også serviceret af "kvalificeret" personel, men heldigtvist er indstillingerne så skæve det er rimeligt nemt at se hvor for det går helt galt.
Så det er "vi" igang med.