Du kan sænke korrektionstallene helt ned og så om det er nok, jeg mener at huske de går fra 50% til 150%
Og ellers skal du tage strømmen fra styringen og holde pil inde så kommer du til grund opsætning og kan ændre blæsertal.
hej hvis du har kørt med en 4xx styring har du sikkert den store blæser, 6xx styringen er tilpasset den lille blæser, så du skal have alle tallene sænket en del nok ned til ca 75% husk det gælder også blæserrens og optænding mvh erik
6.28 er fra tiden med 108mm blæser, men tallene kan fint være piv forkerte i styringen, da der er kondensator, så er den skiftet for nulig kan der komme meget mere luft til.
(luft)flow er noget rigtigt pis at regulere på, så blæseren regulerer ikke lineært, slet ikke endog. Så 50% giver ikke en tilsvarende luftmængde, nok nærmere 70% luft målt mængdemæssigt, ligesom 10% på motoren ikke giver 10% luft, så hvis ikke du kan måle den faktuelle mængde (med et flow meter og det kan du sikkert ikke) er der ikke andet at gøre end at skrue voldsomt op og ned indtil du har en ide om hvad der sker
Jeg er ganske uenig, luften er temmelig lineær i de fleste NBE styringer hvor alle tingene virker.
Jeg har ilt styring, og den er ganske enig. jeg har også hjulpet med at opsætte temmelig mange styringer, og det er ganske lineært.