Følg NBE Production A/S påFacebook, se hvad vi laver :-)
0 Medlemmer og 2 Gæster læser dette emne.
Mit RTB30 anlæg stoppede i nat med fejl om at der muligvis ikke var brændsel. Men det viste sig at der var fyldt på i indføringssneglen så langt jeg kunne se, og endda en 20 cm op i indløbet fra den eksterne snegl. Jeg har prøvet at markere hvor der var piller på det vedlagte billede.Men jeg ved ikke hvad fejlen skyldes. Umiddelbart tror jeg at sneglen der fører piller ind i brændkammeret ikke har gjort sit arbejde, men den havde kørt dem ind så langt jeg kunne se, så er ikke sikker på ar det er fejlen.Efter at jeg havde kørt intern snegl og askesnegl og fjernet alle ikke brændte piller, så startede anlægget op igen og kører pt.Anlægget kan findes her:https://stokercloud.dk/v3/#/lordship/main-page
Måske fejl på motor / gear / kondensator til intern snegl.Af med brænder og test kør intern snegl, kan du holde den tilbage er det en klar fejl.(Prøv at holde snegl tilbage med en tang, men pas på fingeren)
Hvilken model gearmotor er det ?I en periode blev der brugt nogen med dårlige gear, måske det er problemet.