yes lige præcis . Jeg lavede en af sømplade, og borede et par huller extra, bukkede siderne lidt op , det tog 5 minutter - det var bare et forsøg
men, nu har jeg kørt med den 12 mdr, den blir ædt op af varmen over tid , men så laver jeg en ny - til 7 kr.
man skal jo have noget at gå og "pille" ved
jeg er vant til en TB mini (22 år), og der var hele tiden ting og sager der skulle skrues på - men det her fyr, har kørt 1,5 år nu - der er intet..
jeg hygger med at skrue på ALLE tænkelige parametre i styringen (nu er jeg også softwareudvikler , så det er lige noget for mig..)
MEN noget jeg har lært, at 22 år med pillefyr er - HAV reservedele klar. Det går altid i stykker , den koldeste vinterdag , lige i jule ferien hvor alt er lukket.
En eltænder, en kondensator til sneglen, en lysføler.
og hav evt. en BACKUP plan. (jeg har 2x brændeovne i huset, og brænde, og EL patron til varmt vand)
jeg lover dig, det NÅR det sætter ud, er det som sagt, den koldeste dag, op til helligdage, og så er du uden varme.. og vand.
Men nu fornemmer jeg, at du har købt en ready2burn, fordi du INTET gider "Pille" ved . Og det skulle den også kunne , bare køre, uden noget pjank.
håber tricket med herden hjælper, jeg er 98% sikker på du blir lykkelig - for 7 kr sømplade.
r.