Du antyder at fordi noget kommer fra Kina, så mangler der på kvaliteten. Det er ret tydeligt. Derefter antyder du, at det er kinesiske børn (børnearbejde) som de kinesiske producenter baserer deres forretning på.
Jeg gør blot opmærksom på, at du intet har at hænge dine antydninger op på.
Jeg kan umuligt holdes ansvarigt for hvad du læser, og (mis)forstår. Kun hvad jeg skriver, og jeg skriver ikke noget om kvaliteten er god eller ringe.
Ej heller om børnearbejde.
At du så koder tingene sammen til dårlig kvalitet og børnearbejde er din sag. De paralleller er dit eget ansvar, og kan kun komme af egne forudindtagede meninger om Kina, kvalitet og evt. børnearbejde.
Hvornår kvaliteten er god er jo en vurdering. De ventiler der bruges til vejrkompensering fås jo. f.eks. i en kvalitet til 100kr. i Kina og 2500kr. i dk.
Der bør jo være forskel og der er mange der hyler over de orange plastic ventiler. De bliver utætte.
De to Danfoss jeg har siddende koster 2500kr stykket, der er så ikke noget hylen. Kun en gang, de orange giver en del gråd kan jeg læse.
De orange må jo opfylde producentens kvalitetskrav, ellers blev de ikke solgt, så der må have en forventelig kvalitet til prisen. (Hvad den er i dk ved jeg ikke)
Industrielle tryk og flowmålere koster en formue, er kalibrerede osv. osv. men om det er muligt at opnå samme kvalitet til en 1/8 af prisen ved jeg ikke.
Men jo mere gøjl af (kinesisk) kvalitet, jo mere kan gå i stykker og give upræcise signaler og derfra ubalance, giver vist sig selv.