Forfatter Emne: Service fra forhandler  (Læst 4806 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline nordboer

  • Begynder
  • *
  • Indlæg: 2
  • Respekt optjent: +0/-0
Service fra forhandler
« Dato: Jan 22, 2009, 19:21 »
Jeg køpte min Boink 16 kW i april i fjor. Den har fungeret lit varierende, men varmer godt. Får endel sorte prikker i asken. Jeg har kontaktet min forhandler om å komme å se på fyret og kontrollere om den fungerer korrekt.
Men det vil han ikke. Han avtaler tid hver gang jeg ringer, men han dukker ikke op. Hvad skal man gøre med en forhandler som overhovedet ikke er interesseret i hvordan de produkter han selger fungerer? Hadde jeg vært klar over dette før jeg handlet med ham, så hadde jeg køpt fyret et andet sted. Hvad vil ske hvis fyret stopper op? Hvem skal jeg kontakte for å få hjælp tro? De andre vvs forhandlerne i området her selger ikke produktene fra NBE.
Jeg synes det er trist at en forhandler trekker seg bort med en gang regningen er betalt(på tiden). Det må da være noen som har lit service ennu.
bjorngun
« Senest Redigeret: Jan 22, 2009, 19:22 af nordboer »

Offline MHES

  • Beta tester
  • Top of the pop
  • *
  • Indlæg: 7386
  • Respekt optjent: +472/-56
  • Der findes ikke dumme spørgsmål - kun dumme svar
    • MHES
Sv: Service fra forhandler
« Svar #1 Dato: Jan 22, 2009, 20:17 »
Hej Bjorngun,

Nu er det lidt svært at hjælpe dig, når du ikke skriver hvor i verdenen du bor.
Det er dog sandsynligt at der findes andre forhandlere i nærheden af dig.

Hilsen
Michael

Jeg køpte min Boink 16 kW i april i fjor. Den har fungeret lit varierende, men varmer godt. Får endel sorte prikker i asken. Jeg har kontaktet min forhandler om å komme å se på fyret og kontrollere om den fungerer korrekt.
Men det vil han ikke. Han avtaler tid hver gang jeg ringer, men han dukker ikke op. Hvad skal man gøre med en forhandler som overhovedet ikke er interesseret i hvordan de produkter han selger fungerer? Hadde jeg vært klar over dette før jeg handlet med ham, så hadde jeg køpt fyret et andet sted. Hvad vil ske hvis fyret stopper op? Hvem skal jeg kontakte for å få hjælp tro? De andre vvs forhandlerne i området her selger ikke produktene fra NBE.
Jeg synes det er trist at en forhandler trekker seg bort med en gang regningen er betalt(på tiden). Det må da være noen som har lit service ennu.
bjorngun
Styring nr. 47387 RTB på Android tablet
Opvarmer ca. 270 m2
RTB 10 kW v13.xxxx med VVB-styring og udvidelsesprint.
Årsforbrug 4,5 - 5 ton.
Online fra fyr https://stokercloud.dk/v3/#/mhes_rtb10/main-page
Hjemmeside www.mhes.dk
"How to do" videoer http://mhes.dk/hjem-2/videoer.html

Offline nordboer

  • Begynder
  • *
  • Indlæg: 2
  • Respekt optjent: +0/-0
Sv: Service fra forhandler
« Svar #2 Dato: Jan 22, 2009, 21:10 »
Hej Michael.

Jeg bor lit øst for Hjørring, i Lørslev.
Det er en vvs mand her, men han vil ikke selge produkter fra NBE.
mvh Bjørn

Offline MHES

  • Beta tester
  • Top of the pop
  • *
  • Indlæg: 7386
  • Respekt optjent: +472/-56
  • Der findes ikke dumme spørgsmål - kun dumme svar
    • MHES
Sv: Service fra forhandler
« Svar #3 Dato: Jan 24, 2009, 12:09 »
Hej Bjørn,

Jeg sidder og kikker mig lidt omkring, for at få øje på det skjulte kamera  :D :D
Det må jo næsten være din spøg  ;)

NBE (Nordjysk Bioenergi) som jo er producenten, bor nærmest i din baghave.
Deres adresse er:
Brinken 10
9750 Øster Vrå

To klik på NBE's hjemmeside, og listen med forhandlere i nordjylland er fremme http://www.nordjysk-bioenergi.dk/index.asp?DocumentID=57.

Held og lykke
Michael

Hej Michael.

Jeg bor lit øst for Hjørring, i Lørslev.
Det er en vvs mand her, men han vil ikke selge produkter fra NBE.
mvh Bjørn
Styring nr. 47387 RTB på Android tablet
Opvarmer ca. 270 m2
RTB 10 kW v13.xxxx med VVB-styring og udvidelsesprint.
Årsforbrug 4,5 - 5 ton.
Online fra fyr https://stokercloud.dk/v3/#/mhes_rtb10/main-page
Hjemmeside www.mhes.dk
"How to do" videoer http://mhes.dk/hjem-2/videoer.html