Forfatter Emne: Hvordan undgår man fejl ved erhvervsflytning?  (Læst 857 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline bigbill

  • Øvet
  • **
  • Indlæg: 28
  • Respekt optjent: +0/-1
Hvordan undgår man fejl ved erhvervsflytning?
« Dato: Apr 09, 2025, 21:39 »
Vi troede, vi havde styr på det hele, da vi skulle flytte kontoret – men nej. Ingen havde skrevet ned, hvem der havde nøgler, og kablerne til netværket blev blandet sammen. Det tog tre dage at få IT-systemet op at køre igen. Flytning af erhverv virker simpelt på papiret, men der er så mange småting, der kan gå galt. Nogen der har prøvet en flytning uden alle de klassiske fuck-ups?

Offline siaenko

  • Øvet
  • **
  • Indlæg: 26
  • Respekt optjent: +0/-1
Sv: Hvordan undgår man fejl ved erhvervsflytning?
« Svar #1 Dato: Apr 18, 2025, 00:51 »
Vi fik D&K Transport Group til at klare vores Flytning af erhverv, og de havde tjek på alt det, vi selv havde glemt. De stillede de rigtige spørgsmål på forhånd og sikrede, at vi havde backup af vores data og adgang til bygningen. Det føltes, som om de havde prøvet det tusind gange før – super professionelt og effektivt.

Offline madinatarin21

  • Øvet
  • **
  • Indlæg: 30
  • Respekt optjent: +0/-1
Sv: Hvordan undgår man fejl ved erhvervsflytning?
« Svar #2 Dato: Apr 18, 2025, 02:00 »
Min erfaring er, at fejl ved erhvervsflytning næsten altid handler om dårlig kommunikation. Folk antager, at "nogen tager sig af det", og så ender det med, at ingen gør det. Vi begyndte at bruge en fælles online-tavle, hvor alle kunne følge status – det ændrede alt. Flytning af erhverv handler ikke kun om logistik, men om teamwork og tydelig planlægning.