Det er der ikke nogen nemme løsninger for.
Der var et ønske om at få tømt kompressoren så den ikke var men tryk ved opstart.
Derfor tømmes tanken med L6.
Se at den åbning der er til blæser rens af foto føler, er fri for smuds ( på nyere brændere )
Problemet er jo netop at det nu fotoføleren sidder fyldes med savsmuld. Det er kommet efter en "opgradering" og ja, jeg ved godt hvorfor den tømmer tanken for at undgå opstart uden tryk.
Det var sgu mig der bemærkede der var en potentiel katastrofal fejl i styringen, NBE adopterede den bare!
Nu er problemet så bare flyttet kan jeg regne ud. Min er jo ikke den eneste der kommer til at stå og flakke, og jeg gider faktisk ikke rense fotoføleren hele tiden.
Så går pointen med med kompressorrens ligesom lidt af. Hvis man så selv skal rense føleren og det bagerste kammer for aske fordi det er blæst derind.
Jeg er endnu engang imponeret over fabrikanten, virkeligt, men tak for svar.
Jeg mente at have læst det kunne lade sig gøre på en eller anden måde, at få den til at lade være, men det kan det så ikke. Ud over at nedgraderer, men så ryger netværksstabiliteten jo f.eks. og den fejl med "udgangstest igang" der slet ikke var i styringen, men blev fjernet, kommer igen, så det er ikke en attraktiv løsning.