Hvis det har kørt (længe) med de indstillinger du har, og det pludseligt begynder at køre dårligt er det jo ikke indstillingerne det er galt med.
Så er det noget andet.
Hvis pillerne er sorte er de uforbrændte, så er det sikkert for lidt luft. Det kan, blandt andet, skyldtes din O2 sonde er defekt, at fyret er tilstoppet i røgafgangen, eller at lejerne i blæseren er ved at gå til, så den ikke køre så hurtigt som før.
Det første jeg ville gøre, modsat det store flertal, er at slå O2 over på "VIS" og lade det køre et par dage. På den måde kan du regne ud om det er sonden der laver rav I den.
Med den alder tænker jeg der er lige dele chance for det er sonden som det er lejerne i blæseren, og kan ikke forestille mig det skal justeres nævneværdigt.
Så laver du jo om på noget der (har) virket og får derfor mulighed for flere fejl.
Umiddelbart er din røgtemperatur lidt høj.
Hvad sker der med korrektions tallene hvis du slår O2 på "TIL" ?